Specialista/ka péče o zákazníky

Požadujeme:

Komunikativnost, příjemné vystupování a chuť se učit novým věcem.
Základní znalosti v oblasti IT.
Organizační schopnosti.
Vlídnost vůči zákazníkům, kterým se snažíme maximálně plnit přání.
Uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel, G Suite) – znalost komunikačního nástroje Slack výhodou 🙂

Výhodou bude, pokud budete mít:

Zkušenosti v oblasti aktivního prodeje nebo zákaznického servisu výhodou.
Zkušenosti v plánování projektů a logistice.
Základní znalosti marketingu a obchodní cítění.
Anglický jazyk.

 

 

Nabízíme:

Stabilní zázemí dlouhodobě fungující firmy. 
Nadstandardní platové ohodnocení, dle zkušeností pracovníka.
Pravidelný růst platu.
Vánoční prémie.
Internetové připojení a IPTV.
Možný kariérní růst, dle šikovnosti a zkušeností.
5 týdnů dovolené, Sick day.

Pořádáme firemní akce, školení, večírky, teambuildingy, zkrátka se nenudíme 😉

Pracovní náplň:

Hledáme do našeho mladého kolektivu komunikativního, příjemného a pečlivého člověka nadšeného do IT, který se bude starat zejména o péči o zákazníky prostřednictvím telefonické komunikace a provede následnou evidenci.
Vše řešíme týmově, ale díky tobě se dotáhnou projekty do konce 🙂
Chce to systematičnost, dobré rozvržení práce a také porozumění tomu, jak naše služby fungují. 

K náplni práce patří také plánování a koordinace výjezdů technických pracovníků.
Jde o velmi různorodou práci, kde můžeš využít své schopnosti převážně v komunikaci, plánování a obchodním cítění.
Hledáme člověka pro dlouhodobou spolupráci.

Předpokládaná pracovní doba je od 8:30 do 17:00
Okruh zájemců ideálně do 30 km.
Místo vykonávání práce je v Plzni a okolí. 

Prosíme o zasílání životopisů na e-mailovou adresu kariera@itexpres.cz