Administrativní pracovník / pracovnice

Hledáme do našeho kolektivu šikovného a pečlivého člověka, který se bude starat zejména o komunikaci se zákazníky, administraci zákaznických smluv a všeobecně o administrativní činnost. Jedná se o zajímavou a různorodou práci v příjemném prostředí a fajn kolektivu.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

  • hledáme pečlivého a zodpovědného člověka, se schopností se dále vzdělávat,
  • komunikativního s příjemným vystupováním a dobrými organizačními schopnostmi,
  • se znalostí práce na PC, zejména s běžným kancelářským SW,
  • příjemné vystupování a chuť se učit novým věcem.

Výhodou bude, pokud budete umět:

  • zkušenosti v plánování,
  • obchodní cítění při komunikaci se zákazníkem.

Co ti můžeme nabídnout?

  • nabízíme stabilní zázemí dlouhodobě fungující firmy,
  • nadstandardní platové ohodnocení, dle zkušeností pracovníka.,
  • pravidelný růst platu a vánoční prémie,
  • možný kariérní růst, dle šikovnosti a zkušeností,
  • sick day, 5 týdnů dovolené.
  • mezi další benefity patří pracovní notebook, připojení k internetu, mobilní volání či občerstvení na pracovišti,
  • hledáme člověka pro dlouhodobou spolupráci,
  • také jenom nepracujeme, ale pořádáme firemní akce, školení, večírky, teambuildingy, zkrátka se nenudíme 😉

Pracovní náplň:
Práce zaměřená na komunikaci se zákazníky, vytváření a úpravu zákaznických smluv, obsluha zákaznické linky
Předpokládaná pracovní doba je od 8:30 do 17:00.
Místo výkonu práce: pobočka Spálené Poříčí.

Prosíme o zasílání životopisů na e-mailovou adresu kariera@itexpres.cz